813547.jpg

Fonzien osuus:

1. Olen reipas ja iloinen leo-poika joka on aina valmis kaikkeen.

2.Perheeni on minulle tärkeä ja osaan myös näyttää sen!

3. Olen ovela, varsinkin silloin kun haluan jotain.

4. Olen hyvä vahtimaan pihaa ja kotia, tänne ei salaa pääse.

5. Olen kaikkien rakastama hali-nalle ja jaan nuorison kanssa niin ilot kuin surutkin.

6. Nukun yöni rauhassa ja yleensä niin pitkään kuin isäntäväkikin, mutta aamupisulle pitää päästä juuri silloin, kun emäntä saa kaffeen ja leivän nenunsa eteen. Eli olen mestari näissä ajoitus-asioissa :)

7. Pidän kovasti lenkkeilystä, uimisesta sekä pulkan vedosta.

-------------------------------------------------------------

813562.jpg

Ja sitten Roope-Himpulan osuus:

1. Olen ehdottomasti herrasmies, eli olen varovainen ja huomaavainen, en todellakaan "jyrää" perheenjäseniä alleni vaikka suuri olenkin.

2. Olen perheen sairaanhoitaja. Osaan poistaa laastarit ja siteet todella varovaisesti sekä muistan aina puhdistaa myös haavat.

3. Olen kova poika leikkimään; leikin lasten kanssa, Fonzien kanssa tai sitten ihan yksistään ellei kaveria löydy.

4. Istuskelen usein soffalla, aivan kuten ihmisetkin, eli pukkaan peppuni soffan reunalle ja pidän jalkani lattialla. Kehtaavatkin naureskella minulle tämän upean taidon takia :)

5. Olen siisti poika, aina syömisen jälkeen pyyhin suuni - yleensä tuohon valkoiseen sohvaan...

6. Tunnistan äänestä kaikki perheen menopelit, eli tiedän jo kaukaa koska meidän auto, skootteri tai motskari tulee ja olen iloisena tuossa ikkunassa katsomassa tulijaa!

7. Minulla on tarkka maku ihmis- ja koiraystävien suhteen, siihen ei juuri mamman mielipide vaikuta, eli ne joista pidän ovat aina ystäviäni ja ne joita en siedä... hmm, niiden kamuja ei olla vaikka kuinka mamma muuta toivoisi.

----------------------------------------------------------

Haastamme mukaan: Mimmin ja Zolan, Tyynen (Happy Huligan's), Pepin (Maxigor), Rubenin sekä Venlan ja Vikin .

Jos tuli päällekäis haasteita niin olen pahoillani. En ole juuri koneella ollut, enkä ole tietoinen ketä kaikkia on jo haastettu mukaan.